Opinie kursanów o szkoleniach “Zorganizowany Logopeda”

O webinarze” Terapia logopedyczna online – to możliwe!”

“Przede wszystkim przedstawiła Pani w sposób praktyczny, że rzeczywiście można prowadzić terapię online. Nabrałam więcej pewności co do pracy zdalnej, dowiedziałam się też wielu technicznych informacji, o których nie wiedziałam wcześniej. Poza tym to spotkanie z Panią dało mi jakieś ogólne ukierunkowanie jak ta terapia zdalna ma/może wyglądać. Bardzo też fajne były porady dotyczące przygotowania miejsca pracy i wykorzystania pomocy, którymi dysponujemy i jak można je “przerobić” na zdalne.”

Edyta

Śmiało mogę powiedzieć, że webinar dał mi odwagę do prowadzenia zajęć online. Myślałam o tym wcześniej, ale pojawiały się u mnie opory, które po przesłuchaniu webinaru zniknęły. Zainspirowało mnie wszystko, a najbardziej “przenośna tablica” 🙂  Pani propozycje  wykorzystam w terapii. Pantomima jest super!

Lidia

“Prowadzę zajęcia logopedyczne z dziećmi 5-6 letnimi. Obejrzenie pani webinaru pozwoliło mi uporządkować wiele informacji, wiele informacji było dla mnie nowych. Dzięki wiadomościom, które pani omówiła, wiem jak skutecznie prowadzić te zajęcia. Najbardziej zainteresowały mnie pomysły, w jaki sposób można pokazywać dziecku obrazki, w jaki sposób prowadzić zabawy. Duża pomoc – to również gotowe pomysły zabaw, gotowe pomoce do druku. Jestem bardzo zadowolona z tego webinaru. Pierwsze szkolenie online, które mi bardzo pomogło. Bardzo dziękuję.”

Marta S.

O kursie “Jak efektywnie pracować i nie dać się zwariować”

“Kupiłam kurs, bo wierzę w to, że przekonanie, że dobra organizacja pracy pozwala nam skupić się na realizacji celu. Dowiedziałam się, że przez kilka lat wykonuję w zbliżony sposób swoją pracę. To, że jestem zadowolona, że ktoś jeszcze w podobny sposób dochodził do swojej wiedzy. Przekonałam się, że jak na 2, 5  letnie doświadczenie – organizacja mojej pracy jest  na dobrym poziomie. Podniosłam swoje poczucie wartości. Otrzymałam też kilka cennych wskazówek jak jeszcze mogę udoskonalić swoja pracę, by była poprawnie udokumentowana.”

Magdalena Z.

“Kupując kurs chciałam się dowiedzieć jak można lepiej się zorganizować w pracy logopedycznej w grupach. W kursie najbardziej pomogła mi wyraźna prezentacja modułów oraz ćwiczenia i zadania do wykonania. No i przypominanie, że jest następny moduł do zrobienia. Dla mnie przerabianie jednego modułu dziennie to było zbyt szybkie tempo, przy wielu obowiązkach dnia. Ale wiem, że mogę w każdej chwili wrócić do kursu, bo mam do niego stały dostęp, ale nie ma już “przypominajki” w postaci codziennego maila, to jest trudniej. Dzięki temu kursowi  wiem jak lepiej zorganizować pracę, jak prowadzić dokumentację. Dziękuję za kurs!”

Urszula van der Wee-Kuchnicka, logopeda

“Nie potrafię wyrazić  radości z tego, że trafiłam na Pani kurs. Mam nadzieję, że to nie koniec i zaproponuje Pani w przyszłości kolejne. Zainspirowała mnie Pani przykładowa karta podopiecznego. Serdecznie dziękuje za odpowiedzi  mailowe na moje pytania. Nabrałam pewności, że to co robię, robię dobrze.”

Katarzyna K.

“Zakupiłam kurs, ponieważ nie mam jeszcze doświadczenia, a wskazówki doświadczonego logopedy są bezcenne. Łatwiej i korzystniej posłuchać kogoś z doświadczeniem. Najbardziej w kursie pomogły mi praktyczne wskazówki co do dokumentacji i organizacji pracy, dzięki którym dowiedziałam się, jak organizować pracę logopedy.”

Ewelina Cichowska

“Chciałabym pogratulować Tobie przygotowania tak profesjonalnego kursu. Cieszę się, że wzięłam w nim udział. Często, z przyjemnością zaglądałam na Twoją stronę Logopedia Praktyczna, jesteś źródłem inspiracji. Kupując kurs chciałam zobaczyć jak dokumentację prowadzą inni logopedzi. Mam wrażenie, że osoby z naszego środowiska nie lubią dzielić się swoją wiedzą. Dlatego jeszcze raz dziękuję Tobie za zorganizowanie tego kursu.”

Bogusia Kaczmarek, logopeda

“Serdecznie dziękuję za wspaniały pomysł z kursem na początku roku szkolnego. Tak, uporządkowałam swoje wiadomości na temat warsztatu logopedy i upewniłam się, że moją pracę wykonuję dobrze. Jednak do tej pory brakowało mi materiałów i potwierdzenia.”

Anna Styczyńska-Zbilska, neurologopeda

“Do zakupu  kursu “Jak efektywnie pracować i nie dać się zwariować” zachęciła mnie tematyka kursu. Odczuwałam pewien niedosyt i obawiałam się czy dobrze organizuję moją pracę, czy może coś mogłam zrobić lepiej. Jestem zadowolona z całego kursu. Pozwolił mi utwierdzić się w moich działaniach, że wykonuję pracę dobrze. Odpowiadała mi przystępna forma nauki do wykorzystania w momencie odpowiednim dla mnie. Informacje przekazane jasno i konkretnie.”

Jola 

O kursie “Logopeda na swoim”

“Jestem bardzo zadowolona. Kurs jest profesjonalnie przygotowany pod względem merytorycznym i technicznym. Jego struktura jest przemyślana. Materiały są łatwo przyswajalne dzięki temu ,że są pogrupowane w moduły. Wszystkie poruszone tematy na pewno będą pomocne w planowaniu otwarcia gabinetu logopedycznego. Zawarte w modułach ćwiczeniach skłaniają do refleksji i pozwalają głębiej zapoznać się z danym zagadnieniem. Pomocna jest również opcja konsultacji online z prowadzącą, na której można zadać szereg pytań, rozwiać wszelkie wątpliwości i tak zwyczajnie szczerze porozmawiać. Jestem pewna, że uczestnictwo w tym kursie pomoże mi prawidłowo zaplanować moją ścieżkę związaną z otwarciem własnego gabinetu.”

Ewa

“Świetny kurs! Polecam bardzo serdecznie! Magda podchodzi do wszystkiego, co robi bardzo profesjonalnie. Zbiera rzetelne informacje i przedstawia je w przystępny sposób. To jest kobieta, która lubi pomagać innymi i robi to na wysokim poziomie! Kurs jest solidną i rzetelną dawką wiedzy, która pomaga zrozumieć i w konkretny sposób się zorganizować, a przy tym oswoić z tematem prowadzenia własnego biznesu.”

Monika