O nas

Magda Tomczyk - kursy dla logopedów

Magda Tomczyk – logopeda

Absolwentka pedagogiki o specjalności logopedia  na Akademii Bydgoskiej im. Kazimierza Wielkiego (obecnie Uniwersytet Bydgoski im. Kazimierza Wielkiego). Od 2001 pracuję jako logopeda z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym. Pracowałam też jako nauczyciel–rewalidator i pedagog, a także z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną w różnym stopniu.

W sieci działam jako Logopedia Praktyczna od 2010 roku. Poprzez blog i obecność w mediach społecznościowych dzielę się doświadczeniami z pracy logopedy i pokazuję, jak pracować, by nie zwariować w tym niełatwym zawodzie.  Jestem zdania, że metody dobiera się do potrzeb pacjenta, a nie odwrotnie, a gruntowna znajomość podstaw pozwala prowadzić bardzo skuteczną terapię nawet w trudnych warunkach. Prywatnie żona i mama lubiąca ruch na świeżym powietrzu i planszówki.

Konrad Cholewa – psycholog

Jestem absolwentem psychologii na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Zdobywam doświadczenie oraz umiejętności poprzez pracę w różnych miejscach i z różnymi ludźmi.  Obecnie, jestem psychologiem przedszkolnym i szkolnym. Pracuje także na oddziale psychiatrii w Nowym Targu. W pracy z pacjentami stosuje różne podejścia i metody, wyznając zasadę, że „zawsze jest jakiś sposób”. Młody, ambitny, z poczuciem humoru oraz otwartą głową. Prywatnie mąż, ojciec  dwóch córek i fan papierowych RPG.

Monika Diurczak – logopeda

Z zamiłowania do dzieci zostałam nauczycielem edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej oraz logopedą. Obecnie pracuję już tylko jako logopeda. Swoje kwalifikacje stale podnoszę na licznych kursach i szkoleniach specjalistycznych. Jestem terapeutą ręki I i II stopnia, terapeutą karmienia, terapeutą orofacjalnym. W swojej pracy przeplatam różne metody pracy dostosowując je do potrzeb danego dziecka. 10 lat doświadczenia w pracy z dziećmi nauczyły mnie, że zmagają się one ze zbyt wysokim poziomem stresu, co w rezultacie powoduje problemy emocjonalne, społeczne, zdrowotne, kłopoty z zachowaniem i uczeniem się. To spowodowało, że zaczęłam poszukiwać sposobów na zarządzanie emocjami i powrót do stanu równowagi, który jest niezbędny do rozwoju. Widzę jak wielkie znaczenia dla harmonijnego rozwoju dziecka ma wyregulowany emocjonalnie rodzic, jak bardzo emocje rodziców przenoszą się na dzieci. WYREGULOWANY EMOCJONALNIE RODZIC to WYREGULOWANE DZIECKO. Obserwuję także, że metody samoregulacji działają korzystnie na dzieci i dorosłych potrzebujących terapii logopedycznej. Dlatego rozpoczęłam szkolenie, aby zostać providerem TRE® (Tension Releasing Exercises).

Czym jest TRE®? “TRE® to opracowana przez dr David’a Berceli’ego metoda polegająca na uruchomieniu w ciele, za pomocą sekwencji ćwiczeń, wibracji neurogenicznych. TRE® to bezpieczny i łatwy sposób na rozładowanie napięcia i stresu nagromadzonego w organizmie, przywracający witalność i rezyliencję. Metoda ta znakomicie wspiera inne działania psychoterapeutyczne.” Źródło za Elżbieta Pakoca, licencjonowany nauczyciel TRE®